Thursday, May 31, 2018

برای محمد حبیبی (مهتاب رسولی)

آقای روحانی! 
رئیس جمهور همه مردم ایران
امروز چند دقیقه ای را درنگ کن در امور مملکتی که هر روز فقرش بیشتر می شود و هر لحظه فرهنگش رو به نیستی میرود . درنگ کن و این چند خط را بخوان.
نمیدانم چطور می شود که شعار ایران برای همه و همه برای ایران را سر می دهید ولی با شهروند ایرانی بدترین رفتار را می کنید. نمی دانم که چرا مفاد منشوری را که خودتان تهیه کردید یادتان رفته و نمیدانم چرا ثانیه ای به این فکر نمی کنید که اگر الان توان خواندن این نوشته را دارید مدیون من و همکاران م هستید.
درست متوجه شدی من همان معلم کلاس اول شما هستم. همان معلمی که در ذهن کودکانه ات فرشته ای بود بی همتا؛ همان معلمی هستم که در دوره دبیرستان تمام وجودت را انگیزه بزرگ شدن و بهتر شدن کردم. همان کسی که ۱۲ سال از بهترین سالهای عمرم را برای رشد و بزرگ شدنت فدا کردم. من کجای راه را اشتباه رفتم که امروز شما که قرار بود مجری قانون اساسی این کشور باشید و از ان صیانت کنید در برابر افرادی که خود را ورای قانون میدانند و معلم‌ات را در خیابان زیر بار کتک میگیرند سکوت میکنی، انهم معلمی که در نهایت احترام و قانونمداری در هفته ای که به نام اوست امده برای اموزش رایگان دانش اموزان سرزمین‌اش که شما هم روزی یکی از ایشان بودی و شاید اگر آموزش رایگان نبود امروز چنین جایگاهی نداشتی، امده تا از شان معلمانی دفاع کند که شان هرجامعه ای هستند، میشنوی که همکار عزیزم را کتک زدنند و روی زمین کشیدند و ببرند به ناکجای تکبر و خودخواهی تمامیت خواهان، به جهنم افکاری که دران شان تنها ازآن صاحبان قدرت است و مزدوران. من که از عشق و انسانیت برایت گفته بودم پس چرا با من این چنین کردی؟ نمیدانم الان که رئیس جمهور این مردم شدی از شرایط و اوضاع مملکتت چقدر خبر داری؟ از اینکه در آینده ای بسیار نزدیک دیگر کودکان این سرزمین نمی توانند آموزش رایگان داشته باشند و باید به تعداد ماشین های پشت چراغ قرمز کودک کار دید؛ خبری داری یا نه؟ خبر داری از اینکه معلمهای دولت روحانی را کتک میزنند و به جهنمی در کویر قم میبرند؟ نمیدانم که میدانی  معلمی که بیشتر از شما دلش برای کودکان این سرزمین میسوزد الان کجاست؟ من همانند همان ۱۲ سال کمکت می کنم . #محمد_حبیبی معلم صادق و آگاه‌ی است که به مدد دنیای تکنولوژی در مقابل چشم دنیا مورد حمله وحشیانه و به دور از شان انسان قرار گرفت. در بدترین زندان خاورمیانه زندانی شده‌است که نه در شان این بزرگوار بلکه در شان هیچ انسانی با هیچ جرمی نیست.
اکنون می خواهم حضور و غیاب کنم همانند روز های مدرسه ات، امیدوارم که حاضر باشی ولی تمایل دارم حضورت را اعلام کنی نه فقط با یک دست بلند کردن بلکه با صدای بلند بگو: من حاضرم که اجازه ندهم حقی ناحق شود، من حاضرم تمام تلاشم بر این باشد که ایران برای همه باشد، فریاد بزن که حاضرم دست متجاوز گران به معلمهای آگاه و صادق را کوتاه کنم.
#محمد_حبیبی در شرایط بدی زندانی ست. امروز روز ادای دین به معلمت است. #جای_معلم_زندان_نیست و برای معلمت جایگاه والا بساز.

برای محمد حبیبی 
مهتاب رسولی

No comments:

Post a Comment